poniedziałek, 25 lipca 2016

,,Gone girl".

Witam!
Jeszcze nie wiem czy gust filmowy zmienia się cały czas czy też w okresie dojrzewania, ale u mnie ewidentnie zaszła taka zamian. Zamieniłam typowe ,,głupie" komedie na bardziej wyszukane filmy w kategorii trillerów i dramatów. Dziś mam przyjemność przedstawić jeden z lepszych filmów; Zaginiona dziewczyna.

,,Po przeprowadzce Amy i Nick przeżywają kryzys. Gdy w dniu rocznicy ślubu kobieta znika bez śladu, jej mąż staje się głównym podejrzanym. "
Nawet kropeczki więcej nie będę spoilerować. Film jest niezwykle ciekawy i zaskakujący. Cały okres jego trwania siedziałam w napięciu i obserwowałam wydarzenia. Każdy kto kocha dramaty/trillery powinien go obejrzeć. Tytułowa zaginiona dziewczyna jest niesamowitą postacią. Nieprzewidywalną i zaskakującą na każdym kroku. Nie umiem tego wręcz ująć słowami. Po obejrzeniu na prawdę siedziałam kilka minut i myślałam o samej fabule. Na długo zostaje w pamięci. 


No potrafię znaleźć żadnego mankamentu w fabule a także w grze aktorskiej. Jest to na prawdę świetny film. Serdecznie polecam obejrzeć go każdej/emu z was. Jeśli macie równie dobry film do polecenia to chętnie obejrzę :) xoxo ♥

28 komentarzy:

  1. Oglądałam ten film :) i uważam że jest godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię filmów, w których od razu wiadomo jak się skończą... dlatego ten mi przypał do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno obejrzę, ostatnio przyjaciółka mi go polecała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno obejrze ,bo chce zaczac ogladac filmy w wolnych chwilach ,bo jakos to zaniedbalam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie obejrzę w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam i nie zawiodłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny film, super, że zaczęłaś oglądać bardziej ambitne filmy :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, ja ostatnio szukałam dobrego filmu. Nareszce znalazłam! Na pewno obejżę bo wydaje się być świetny i wszyscy go polecają :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post "KREATYWNY TAG KSIĄŻKOWY" ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ogladalem ten film;)
    https://szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie zawsze wolałam filmy sensacyjne i trillery :).Komedie romantyczne zawsze mnie nudziły i potrafiłam na nich przysypiać,jeszcze na dodatek wszystkie kończą się happy endem,a życie nie zawsze jest usłane różami i różnie w nim bywa.Ale typowej komedii nie potrafię sobie odmówić,bo można się na niej solidnie pośmiać :D w sumie chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie filmy mają plusy i minusy :D Komedie romantyczne są właśnie zbyt przewidywalne ;p

      Usuń
  11. Nie oglądałam, ale właśnie miałam ochotę coś sobie obejrzeć :) świetna propozycja na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WoW! Rewelacja :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym filmie, ale być może obejrzę, bo wydaje się intrygujący :P

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy, napewno obejrzę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam tego filmu jeszcze, nawet o nim nie słyszałam, ale lubię takie filmy, więc dodaje do listy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz o nim słyszę. Na pewno obejrzę, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęciłaś mnie do oglądnięcia tego filmu! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie muszę go zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o tym filmie, a lubię filmy tego z typu, więc z chęcią go obejrzę ^^


    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam, ale bym nie poleciła. :/ Film jest dobry, spójny w fabule (przeważnie), gra aktorska na poziomie... Ale pomimo wszystkich tych plusów pod koniec seansu nie mogłam pozbyć się wrażenie niedosytu. Zakończenie było według mnie słabe, pozostawiło mnie z taką myślą, że to nie tak powinno iść. Jakby w ostatniej chwili reżyser zmienił koncept. :(

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że reżyser już od początku miał taki szalony pomysł na zakończenie ;p

      Usuń
  22. super ze zmienił Ci sie gust do filmów ..Zaginiona Dziewczyna to świetny film /byłam na nim w kinie/ i szczerze polecam! (jak nie widziałas to oglądnij 'milczenie owiec', 'infiltracja')
    kariaxv.blogspot nowy post(nowy blog)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go dodanego do "chcę obejrzeć" :) Dzięki Twojej opinii obejrzę go szybciej :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba już kiedyś oglądałam ten film. Jednak mało już z niego pamiętam, a nie mam co aktualnie oglądać to chyba się skuszę ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! <3 Mój blog

    OdpowiedzUsuń